Beoordelingen van Ancona Vlagtwedde

Recente recensies van Ancona Vlagtwedde

4 sterren na 156 reviews

, 16-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Netjes verzorgt Alleen voor saus bestellen niet echt duidelijk via de site. Maar pizza was top en erg lekker. Volgende x zeker weer.

, 01-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke verse pizza’s, keurig op tijd bezorgd. En het waren er maar liefst 15, wel begin van de middag al besteld. Wat duurder dan de gangbare bezorgketens, maar ook stukken lekkerder! Enige verbeterpunt is het feit dat de pizza's niet meer zo warm waren... isolerend vervoeren zou helemaal top zijn!

, 20-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pitza was niet helemaal warm

, 17-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en heel snel bezorgd!

, 07-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij zijn niet helemaal tevreden mijn vrouw had de verkeerde pizza en ze waren niet meer warm.

, 24-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Prima. Zoals je het verwacht. Goede service, aardige mensen en lekker eten.

, 20-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zeer goede pizza en heerlijk gegeten. levering was ook zeer snel en goed warm

, 19-03-2019

Kwaliteit:

Rating

, 04-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ietsje later afgeleverd dan de indicatie aangaf (ging slechts om 10 minuten ofzo, dus helemaal geen probleem). Netjes verpakt en nog lekker warm. Kwaliteit van zowel de spare ribs als de pizza erg goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Doos van de pizza was op sommige plekken aan de onderkant van de doos wat nat door de warmte denk ik.

, 28-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk! Spare ribs goed mals.

, 26-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd weer warm, lekker en snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was echt heerlijk! Snelle bezorging en heerlijk warm aangekomen eten!. Echt een aanrader wij zelf wonen in bellingwolde maar de oase pizzaria in bellingwolde is er niks bij.. oase zit om de hoek en word nog lauw koud geleverd en zo slap als maar kan en ancona vlagtwedde is een kwartier rijden en die doen teminste niet een uur of anderhalf uur over een bestelling terwijl je om de hoek woond..... Ik heb geen minpunten ik blijf vooral bij jullie bestellen.

, 03-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging en erg lekker!

, 27-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorgd op het voorspelde tijdstip door een vriendelijke man. Het eten (deze keer hadden we spareribs) was zoals altijd erg lekker!

, 23-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat Ipv de döner speciaal een gewone döner geleverd is.. welke ook goedkoper is

, 12-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Spareribs zijn heel laf geen smaak helaas de aardappelen waren slap de rest was wel OK

, 09-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer genoeg foutje in bestelling en niet compleet maar bezorging supersnel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De Doner speciaal niet gekregen maar de gewone doner was jammer

, 21-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heel lekker. Prettiger zou zijn als er bij elk gerecht een bakje knoflooksaus zat. Nu moesten we één bakje met zijn tweeen gebruiken.

, 12-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vond het jammer dat de pizza niet compleet was. Maar verder was het lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helemaal goed. Lekker en mooi op tijd afgeleverd.

, 29-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Rond 7 uur besteld op zondagavond en kwart voor acht werden de warme pizza's bezorgd. Voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het smaakte lekker en het was mooi op tijd, alleen ik miste 1 pizza bij de bestelling!

, 21-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Super lekker!

, 20-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat bezorger geen wisselgeld bij zich had en daardoor 40 euro mee nam maar voor de rest was het heerlijk en veel te veel!

, 14-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

I.p.v. de altijd al lekkere pizza, nu shoarma en spareribs besteld. Super lekker en snel bezorgd.

, 12-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza nr. 30 miste de verse knoflook en had alweer bacon erop terwijl dat niet op die pizza hoort. Ik had het er ook nog bijgezet: géén bacon aub. Helaas. Bezorging was vriendelijk maar veel te vroeg . Een email met de bezorgtijd heeft dan ook geen zin. Niet tevreden dus.

, 01-10-2018

Kwaliteit:

Rating

, 25-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker, mooi op tijd, niks te klagen☺️

, 21-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat ze niet kunnen lezen. Bestel je cola light en krijg je gewone cola.

, 24-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals gewoonlijk was het eten weer erg lekker ?

, 22-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten en komt super warm aan bij bezorging!

, 18-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Altijd lekker!

, 17-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 12-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dikke koek met weinig erop, een soort boterham met kaas.

, 10-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon goed en lekker

, 30-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-07-2018

Kwaliteit:

Rating

prima pizza's en menu's lekker gegeten en snelle service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten en ook netjes bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Lekkere pizza's en kapsalon! gratis blikje drinken bij onlinebestelling, makkelijk en leuk!

, 25-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gemakkelijk te bestellen via de site. Snelle levering volgens afspraak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Niet gesneden daar hadden we om gevraagt.

, 16-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij stonden op camping 't Plathuis in Bourtanger. Via de site besteld en gelijk betaald via e-deal. De bestelling werd keurig op de afgesproken tijd bij de ingang afgeleverd en de maaltijden waren heerlijk. Duim omhoog dus. Als we hier weer gaan camperen dan bestellen we zeker nog een keer. Bedankt.

, 11-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben heerlijk gegeten.... ideaal dat het eten thuis bezorgd word

, 11-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

lekker eten en geleverd op de afgesproken tijd. niks op aan te merken.

, 30-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten vanavond! Een pizza met zalm, een hawai shoarma schotel en een broodje shoarma. Zeker voor herhaling vatbaar!

, 30-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten en altijd snel bezorgd ?

, 29-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering en weer erg lekker!!

, 22-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was lekker, alleen de extra aardappeltjes moesten worden nabezorgd. Maar dat kwam keurig en toen hebben we genoten van de maaltijd.

, 18-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima op tijd gebracht. goed warm en zeer lekker.

, 15-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza's. Bezorging vriendelijk .

, 13-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima kwaliteit en zeer vlotte levering bedankt hier voor

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beide porties shoarma groot zat en top van smaak. Salades lekker vers en zeer weinig tot geen vocht onderin de bak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Wij hadden 2 pizza's proscuitto besteld en kregen helaas 2 pizza's salami......de kwaliteit was goed, echter het was niet wat we besteld hadden. De rest was wel volgens bestelling en was heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het eten was lekker, alleen bij de sparerib schotel geen salade geen sausje dat was jammer alleen aardappelschijfjes en spareribs beetje kaal

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Viel erg tegen. Deel van de bestelling ontbrak. Een deel was onsmakelijk, uitgedroogd en slap. Jammer. Heb wel eens beter gehad.

, 02-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

was eerder als aangegeven, eten was prima en ook nog super warm. echt een aanrader

, 25-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Een snelle en goede service, ik kon het op de aangegeven tijdstip ophalen en het eten smaakte heerlijk.

, 09-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Opvallend hoe vaak ze iets vergeten bijvoorbeeld de saus . Verder kwalitatief goed eten

, 04-03-2018

Kwaliteit:

Rating

, 28-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza’s en keurig op tijd!

, 27-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, zoals altijd. Eten super goed op temperatuur en lekker. Zo fijn dat de opmerking gelezen wordt en er rekening gehouden wordt met wensen. Zeker weer voor herhaling vatbaar. Top!

, 25-02-2018

Kwaliteit:

Rating

, 12-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Makkelijk te bestellen via de website en keuze tussen afhalen of laten bezorgen. Prima pizza's.

, 11-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten een kwartier vroeger dan verwacht bezorgd door een hele vriendelijke en keurige bezorger.

, 06-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat een verademing na alle net-niet-pizzeria's die we hebben geprobeerd uit de omgeving. Heerlijke gerechten die snel en loeiheet geleverd worden. Top en zeker voor herhaling vatbaar!

, 04-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We zijn zeer tevreden! Digitale menukeuze overzichtelijk, terug koppeling op datgene wat je hebt besteld is snel, het bezorgen is prima..het eten is op temp en lekker..en een blikje cola gratis!! Wat wil je nog meer?

, 30-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Niet gekregen wat er besteld is. Bij 3 gerechten aardappelschijfjes ipv de bestelde friet bij de kinder menu's. En ook het gratis drankje wat ze je beloven bij online bestellen was niet aanwezig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, ondanks wat grotere afstand. De pizza’s smaakten goed en waren nog lekker warm!

, 06-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Producten zijn goed . Tijd tussen bestellen en bezorgen vonden wij vrij lang.

, 23-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was erg lekker en bezorging was ook prima! De bezorger kwam 25 min eerder dan de verwachte bezorgtijd.

, 21-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en snel bezorgd.

, 10-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

25 min te vroeg bezorgd en geen "gratis" drankjes gekregen (werd wel zo op de site vermeld) Dus deels koude pizza's omdat bezoek nog moest komen.

, 09-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten werd 50 minuten voor afgesproken tijd bezorgd, terwijl ik een bevestiging had ontvangen van de afgesproken tijd. Mijn man was nog niet thuis van zijn werk. Dus hij moest zijn eten opwarmen. Daar bestel je geen eten voor.

, 28-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer tevreden....

, 26-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden 2x een menu 2x cola miste 1x tiramisu en 1x salade Wel jammer.. normaal is het wel altijd goed

, 26-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten ?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk en goed verzorgd. Fijn dat de aardappelen apart zijn van de rest.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza en snelle bezorging

, 20-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Verkeerde pizza's gekregen, gebeld en ik heb van 1 pizza het verkeerde nummer gegeven, maar na een half uur 1 nieuwe pizza gekregen en ik moest weer bezorgkosten betalen terwijl ze hadden gezegd dat de pizza's zouden worden omgewisseld. Ik bestel hier niet meer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snelle en correcte bezorging. Eenvoudige manier van bestellen (online), en de kwaliteit van de maaltijd was geweldig

, 31-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Aan de late kant bezorgd Pizza s waren iets afgekoeld Verder lekker hoor

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Half uur voor gestelde bezorgtijd al bezorgd. Tevreden over zowel eten als bezorging.

, 25-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hallo, voor de 2e keer hadden we weer geen verse knoflook op de quattro fromaggi pizza en geen extra knoflooksaus, ondanks dat we dit duidelijk bij de opmerkingen vermeld hadden, beetje jammer,maar verder smaakt het altijd prima.mvg Johan

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling was qua inhoud super, maar de bestelling was een kwartier te vroeg wat het eten een beetje te lauw maakte. Verder alles super als altijd. The mixed grill voor de eerste keer en zeker voor herhaling vatbaar.

, 18-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Tijd Van bezorging krijg ik via de mail maar tot nu toe bij elke bestelling zeker half uur eerder bezorgd Kan verveelend zijn als iemand er nog niet is om mee te eten Dys graag de tijden via mail aanpassen zodat ze ook ongeveer kloppen Was trouwens wel mooi vlot

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkerr

, 06-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Klein puntje van kritiek: Ons buurmeisje miste de appelmoes en mayonaise bij haar Pino. Verder was alles super.

, 05-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere pizza

, 05-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling duurde erg lang. Kwamen 20 minuten later dan de voorspelde tijd. En was dan ook nog iets vergeten wat binnen het uur nog niet was gebracht. Ook nog niet gezien.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker en altijd vriendelijk!

, 22-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza's waren heerlijk en snelle levering!

, 16-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ca. 20 minuten te laat. Mijn vrouw had een pasta, deze was goed warm. Ik had een pizza frutti di Mare (Tomatensaus, kaas en zeevruchten) naar de prijs gekeken en was in de veronderstelling dat er diverse vissoorten op zaten, het enige wat ik erop had was: tonijn, garnalen en mosselen, ik miste de ansjovis en inktvisringen. wanneer je de andere vispizza's keek, had je meer ingrediënten voor een lagere prijs. De pizza was lauw, de smaak was verder goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima kwaliteit pizza's en perfect op tijd thuisbezorgd. Enige minpunten is dat er 0,25 euro voor de betaling per ideal gerekend wordt.

, 06-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dit was de 2e keer dat we eten van Ancona hebben gegeten. De vorige keer hebben we het zelf opgehaald en hadden we pizza's. Dit was naar alle tevredenheid. Nu dachten we van we laten het bezorgen. Eten werd ten eerst 20 minuten later dan de verwachte tijd bezorgd. Het eten was redelijk. Shoarma en kip waren prima. Alleen spareribs waren wat smaakloos en sla leek niet vers meer. Dit oogde wat bruin.

, 02-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar. Vriendelijke medewerkers.

, 30-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer snelle levering. Super! En het eten was ook heerlijk. Heel tevreden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en snel bezorgt.

, 22-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke gerechten, temperatuur geweldig. Alles bezorgd wat we hadden besteld, ook de extra producten. Aardappelen nog goed knapperig. Zeker voor herhaling vatbaar in een dorp zoals hier voor bezorging. Toch iets waar hier echt behoefte aan was. Top, ga ik zeker binnenkort nog eens doen.

, 22-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

ik had pizza americana. die was echt heerlijk! een aanrader.! bestelling was optijd geleverd. alles goed

, 16-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Tijdens het online bestellen nog contact gehad ivm bestellen van lahmacun schotel met döner. Hier konden we niet kiezen terwijl dat bij de pasta's dat wel kon. Toen werd er keurig verteld dat we bij opmerking aan moesten geven dat het döner ipv shoarma moest zijn. Dit hebben we ook gedaan maar helaas had diegene WEL shoarma. Een grote teleurstelling, jammer. En om ongeveer 18:35 uur zou de bestelling komen. Dat werd 20 minuten later. Misschien is het beter om een iets ruimere bezorgtijd aan te houden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vorige keer was de bestelling perfect. Deze keer 35 minuten later dan de verwachte eindtijd en de pizza's waren erg karig belegd....voor 23,50 mag je toch wel twee royaal belegde pizza's verwachten. Jammer!

, 10-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza's zijn heerlijk echter het duurde de laatste 2 keren wel een uur voordat ze bezorgd werden als je zo spoedig mogelijk invult op de bezorgsite. Dus ruim op tijd bestellen!

, 19-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd twee heerlijke pizza's bezorgd. Zeker voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een heerlijke maaltijd, en keurig op de afgesproken tijd geleverd

, 04-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bevalt super. Word geleverd zoals je vraagt en niet anders. Ik vind het top!

, 26-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was twintig minuten te vroeg Gevolg moeten wachten tot we compleet waren en pizza was koud Had duidelijk tijd aan gegeven Verder weer prima in orde

, 19-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en snelle en vriendelijke bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk! We doen dit zeker nog een keer vaker. Bedankt!

, 17-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Half uur te laat gebracht.

, 12-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

PRIMA IN ORDE VLOTTE LEVERING HEERLIJK

, 27-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het eten was heerlijk. bezorgt een uur na bestelling. ik vond het niet zo erg en er werd netjes gebeld dat het wat later werd. het is wel handig vind ik

, 23-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurt wel wat lang, maar het eten was echt super!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

we moesten heel lang wachten. Een uur na de bestelling (en betaling) gebeld. Vaag verhaal over een storing. Daarna moesten we nog anderhalf uur wachten. Twee en een half uur wachten op een pizza!!

, 13-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bij de bestelling aangegeven "zo spoedig mogelijk". Dat dit blijkbaar, volgens de mail, 3 kwartier moet zijn vind ik al behoorlijk ruim. Om daarna het eten ook nog een kwartier te laat (dus uiteindelijk na een uur) te brengen vind ik niet netjes. Dat dan ook nog het gratis drankje er niet bij zit helpt niet om deze ervaring nog eens te herhalen.

, 12-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

x

, 07-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza's waren lekker. Bezorging was alleen 15 minuten later dan verwacht, er was maar 1 bezorger en het was heel druk

, 06-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Netjes op de door mij afgesproken tijd. Eten was goed op temperatuur. Vriendelijke bezorger. Pizza's waren uitstekend. Zeker een aanrader.

, 21-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker maar zorg ervoor dat alle beloofde ingrediënten ook op de pizza zitten. Ik miste de gorgonzola en de verse knoflook.

, 19-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten en snelle bezorging, gewoon prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker veel vlees en de saus smaakte ook prima. Goed heet bezorgd. Zeker voor herhaling vatbaar. Ik zou trouwens liever friet dan gebakken aardappels erbij hebben. Is dat een mogelijkheid?

, 19-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza. bestelling werd op tijd geleverd.

, 17-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza niet warm, beetje uitgedroogd en werden pas anderhalf uur nadat ik ze besteld had bezorgd

, 17-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles prima in orde!!!! We gaan zeker vaker bestellen.

, 22-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd en erg lekker! Prima!

, 18-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hadden 2 pizza besteld nr 19 & 45 en perfect op tijd maar helaas op beide pizza,s missen 2 ingrediënten jammer want als je verse pepers en knoflook & spek en uien verwacht en dat zit er niet op is dit zeker en teleurstelling .

, 17-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was mooi op tijd, smaak was goed. Voor de rest was het niet goed verzorgd. Te weinig pita broodjes en 1 klein bakje saus voor 3 porties shoarma. We zullen hier niet zo snel weer iets bestellen.

, 17-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd bezorgd en vooraf netjes op de hoogte gehouden via mail. Zeer tevreden!

, 10-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Overheerlijke pizza's gehad; werkelijk nog beter dan in Italië zelf!! T.a.v.: bezorging; bestellen bia de website is een aanrader, erg overzichtelijke site en de tijdstip van bezorging was bijna exact!! Ook de opties qua tijdstip bezorging en betaalmogelijkheden zijn erg overzichtelijk en uitgebreid. Tip: waarom niet aanmelden bij thuisbezorgd.nl? Wij zijn blij dat er eindelijk iemand iets in ons dorp wil bezorgen (nog nooit ontdekt via thuisbezorgd!)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling gedaan via de site maar bestelling was niet compleet. De sauzen waren niet aanwezig en de gratis blikjes drinken waren er ook niet bij

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.